Friday, March 13, 2009

Kisah tanpa tajuk.....

arghh... aku xtau nk ngomel ape ni.. tgah susah hati.... aku xcukup 7kpng specimen lg.... nk masuk lab esok tp tutup plak.. en nazeman cuti plak... xpe.. aku siapkn yg mane ade, pastu bley proceed dgn specimen yg ada... adoi.. sempat ke siap ni... Insyaallah... yakin bro.. yakin... ko kene yakin dgn diri sendiri zaki.... kat cn ko je yg bley tlg dr ko.... usaha2..... jgn buang masa...... kejar ape yg ko nk.... kalo nk BMW 320i kene keje kuat bro...

--------------------------------------------------------------------------------------------------

dah lebih stahun aku cmni (baca sbg single)..... kadang2 aku rase sunyi dan kosong.. adat la tu... seme orng nk kn perhatian.. lbih2 lg dr sumone special...hehhehehe... tapi.. aku masih disini... masih ok...... macam2 dah jd kat aku lam tempoh setahun lbih ni... tp yg pasti... aku dah serik nk serius dalam relationship... damn, pintu hati aku dah tertutup rapat.. kah3... biar masa menentukan... aku nk cube cr sumthg else yg lbih penting dulu(harta)......

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Ac Milan..... aku harap team ni terus sukses.. walopon macam payah nk dapat jd champion Serie A dan terlepas UEFA cup,, masih ade peluang tuk layak g liga juara2 musim dpn.. chaiyok2...
BMW sauber,,,, harap terus menyinar tahun ni... kasi beat sama mclaren dgn ferrari..

3 isihati pembaca:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
.::Nur Faizah Azizan::. said...

kejor ghete(harta)..jgn lupe akhirat...hehe.

ila ni said...

hahah zaki, zaki.
saba2, nanti kao akan ketemu zaujah yang ditakdirkan utk kao.

all the best utk FYP ko, aku pon mcm takut2 x sempat siap jgk projek aku ni.

ade BMW, jangan lupa tumpangkan aku gi ice skating!