Thursday, September 17, 2009

Edisi Khas: Tribute to Arwah Naufal Mat Nah ( 1986-2009)

Salam semua..

ini entri ke-2 aku dlam blan ni yg membawa perkhabaran sedih... Juga mengenai kematian yg disebabkan oleh kemalangan jalan raya... sedih sgguh aku.. dalam suasana dkat nk raya, ada kwan sekolah aku yg telah menyahut panggilan Ilahi.. Ya, benar.. ajal tidak mengenal masa... sesungguhnya Allah lebih mengetahui segalanya... seperti entri aku sebelom ni.... aku nk pesan kepada semua termasuk aku sndri.. berhati2 di jalan raya... xnk ckp byk, entri sblom ni dah pjng aku citer..

Allahyarham Naufal:
Arwah ni kwan mase aku sekolah SMKAP kat muadzam dulu dr Form 1-3.. walaupon bkan same clas dgn aku tp sbb batch xramai dan duk asrama, jd mmg knal la, lgpun die kelas dgn zamri....arwah ni pd aku baik, kuat agamanya.. mmg particular bab wudhu dgn solat.. amik wudhu pon lame... nk angkat takbir pun lame.. nk sempurna.. rajin nasihatkan orang.. xpnah ckap kasar2... arwah meninggal akibat kemalangan jalan raya pd 15september kalau xsilap.. kejadian berlaku di perlis... aku dah lame xkontek die.. tp ade gak baru ni bertegur sape kat laman sosial friendster.. xsangka pulang arwah pergi dulu.... semoga Rohnya ditempatkan di kalangan orang yg beriman dah soleh....... Amiinnn... Al-fatihah.....

2 isihati pembaca:

F. Hanim M. said...

Al-Fatihah..

angafey said...

Innalillah. Aku baru tau ari ini. X sangka sngt2. Semoga rohnya di tempatkan di kalangan orang2 beriman.