Tuesday, September 1, 2009

Kejadian pg Merdeka (52th)

gggrrrrr...ggggrrrrrr......gggggrrrrrrrr(vibrate hs)...

lelaki: Hello..
wanita: Hello.. weh, aku ni.. ko knal x??
lelaki: knal... ha ape citer??
wanita: ko kat mane? dh keje blom?
lelaki: aku kat umah kat kuantan.. blom keje lg... mlas lak.. tggu pas raya la.. ko kat mane ni??
wanita: aku kat ofis aku ni..
lelaki: uit, hari merdeka pon kerja??
wanita: ha ah.. kene bukak coldstorage ni, aku kn merangkap branch manager.. bestnye jd ko.. dpt tdo .. hahhaha.

Perbualan diteruskan dgn topik2 yg biasa2 hinggalah..

wanita: weh..
lelaki: ape die?
wanita: happy becoming birthday!!
lelaki: uit, lambat lg.. awal benor ko wish nyer..
wanita: ala, nnti aku bizy lupe n xsmpat nnti..
lelaki: weh, sebulan lg la...
wanita: eh, 2hb oct kn?? ha ah la.. aku ingt 2hb sept.
lelaki: nampak sgt xingat birthday aku..
wanita:sory2...


Helanghijau: kisah yg diceritakan adalah kisah benar... seberapa prihatin kah kita terhadap orng2 di sekeliling kita?? adakah kita mengetahui tarikh lahir orng yg kita anggap sbgai kwan baik kita?? fikirkan............

0 isihati pembaca: