Saturday, October 31, 2009

BEREHAT............................




Assalamualaikum....

mmg lame aku dah xupdate blog ni.. sesungguhnya aku xtau nk tulis ape dan xbersamangt nk menulis.. jd aku ambil keputusan untuk berehat dr dunia blog.. xtau la smpai bile.. mgkin smpai tahun dpan... Akhir kata, aku tinggalkan beberapa kata2 untuk kita pikir2 kn....

"Tidak semua lelaki itu jahat, dan tidak semua perempuan itu baik
"Dalam setandan pisang, tidak semuanya busuk/buruk"

5 isihati pembaca:

ila ni said...

oi jgn la oi
dah tu aku nk baca blog sape pasni?
mana aku nk tau update psl kao?
mana aku nk cr kao utk set konvoi g wedding nada?
jangan~~~!

Helang Hijau said...

mekla.. facebuk kan ade.. aku cume berehat dr blog je.. wahaha.. ko bley ym aku.... aku ade on9.. tp invisible..

F. Hanim M. said...

ok.take your time.

Helang Hijau said...

hanim:ok

.::Nur Faizah Azizan::. said...

simple...i like..hehe