Friday, February 13, 2009

Perkara2 yg aku suke!!!

:: Tv series::
a. Knight rider (xmiss download tiap2 mggu.. damn good black mustang. i wanna owe it )
b. Gundam 00 S2 (xmiss gak download.... best nii.. tgah klimaks....)
c. kamen rider...

::Manga::
1.Naruto..
2.Bleach..
3.Eyeshield 21..

::website yg slalu dilawati::
1.paultan
2.bharianonline
3.chedet

::warna::
1.hijau..(aku xde baju ijau melainkn baju melayu saja)
2.itam/putih
3.merah

::Cars::
1. Proton Gen2
2. Ford Mustang(bikin mcm knight rider)
3. BMW Alpina

::Xtvt ble kuar dgn kwan::
1. bowling.. (performance ikut mood.. kalo main dgn girlz.. score akan naik.. ahhahaa)
2.karaoke..(nyanyi je la walopon mmg suare aku xsdap).
3.Tgk wayang la....

::Songs (yg duk pusing2 dlm pc aku)::
1.bayangan gurauan
2. Aku dan dirimu
3.Never be Replaced

::Sport::
1. F1 racing (BMW sauber)
2. Football ( AC Milan, Pahang)

2 isihati pembaca:

ila ni said...

aku ada persoalan.

kamen rider (ke raider) tu sedap sgt ke weh? apsal glemer sgt cite tu kt sane? iras2 ultraman saja gayanya...

Helang Hijau said...

kamen rider...

glemer kat mane??

mana aku tau.. cite ni dulu2 orng sebur suria baja itam aka suria perkasa itam..

tapi yg version tahun 2000 smpai 2009 citer die lg mntap r...