Monday, May 4, 2009

Pulang ke Kuantan..

hish..... lame dah x mengarut kat sini.. maklumla, bz dan mlas.. kekkekekke..setelah lame xbalik ktn, mggu lpas aku balik... dgn Sepol, hari rabu.. awal btol... OTW nk ke tmpat sepol aku dapat call bgtaw ayah Fazrol meninggal dunia.. Innalillah..... aku berazam nk g menziarah dgn ayah aku esoknye.. ayah die ni kwan ayah aku.. fazrol ni kwan aku dr skolah rendah...

sampai ktn pkul 11 mlm, aku penat, bley plak aku tdo.. kesian anak Dr Ardi tu drive sorng2, sdar2 die kejut aku ckap kat gambang, tekejut aku,laju btol mamat ni bwak.. ermm pg kamis tu nk g ziarah jenazah kononnye, ayah aku xshat lg, bejalan pon susah, jd arahan diberi kpd aku tuk pergi.. bile aku nk stat moto, moto plak wat hal.. adoi... kene plak tggu adik aku balik tgah hari tu, baru g bengkel..

aku xbuat ape2 pon duk umah, mkan tido saje, ade bwak note konon2 nk study, tp... haram xbkak pon.. hahahahha.. ptng jumaat g tman cik syera berjalan2 ke Taman Teruntum (mini zoo).. lama x g sini.. ade binatang yg dulunye xde.. tp spesis beruk dan monyet liar makin kurang.. hurmm.. mane hilang agaknye..

ari sabtu g tgk x-men.. cantik CGI citer ni.. jalan cite pon ok.. cume aku lg suke xmen yg dulu2 sbb dlm xmen ni team X-men blom wujud lg.. hurm.. trimas kpd cik Syera yg blanje aku tgk wayang ni dan nasi goreng kg yg pedas kat Coffee street..(^_^)... hehhehe.. pas tu aku lpak kejap dgn zamri n aripo, mamat yg sdng berkursus kat genting.. duk borak2 kat mapley pastu balik..

perjalanan ke shah alam pd hari ahad sngat mencabar.. banyak kereta tu... xpnah lg aku dan sepol mengalami keadaan camni.. kami x wat pit stop pon kat mane2 RnR, tapi still amek mase 5 jam gak tuk smpai.. tu pon mase kat LPT sepol dah bwak smpai 150km/j.. dah smpai aku jd pening2.. kene study lak ade test.. hahhaha...pnat..... tp seronok.. LAlallAlaLA..(^_^)

helanghijau: test pg td aku jwab yg reti je, nasib baik open note.. aku kuar awal sbb pening makin teruk..


0 isihati pembaca: