Tuesday, May 12, 2009

..Hoorey!!! dah Present FYP....

Alhamdulillah.....

aku dah selamat present FYP aku smlam... risau jugak aku, kot3 projek aku ade flaws kat mane2.. syukur... nasib la soalan Prof Noraini dgn Prof Berhan xmembunuh sgt n aku berjaya jawab dgn yakin walopon aku xsure.. hahhaa.. cume satu solan dr prof berhan aku agak susah nk jwab, soalan mudah je tp mungkin aku yg pikirt erlalu jauh.. same cam mase present proposal dulu.. Ape2 pun seme je berjalan lancar, agak penat sbb kene tggu tepi poster dr pg smpai ptang.. rase cam sebak2 ckit sbb kene bg poster tu kat fakulti, dah la nk print Rm30, bkan nye fakulti bayar, pkai duit sndiri.. mhal lak tu..


Poster aku


rakan2 seangkatan yg same supervisor dgn aku


tgah meng"explain" kat Prof Berhan


housemate aku yg present pd hari same



aku bergambar dgn poster aku sebelum kene bg pd fakulti

2 isihati pembaca:

ila ni said...

tahniah la wehh dh present dgn jayanya~!! muka sengih x ingat dunia tu tanda jayanya la tu kan. kalau aku muka kusut masai lalat mengerumuni sana sini, serabai dgn air liur basi la kot

Helang Hijau said...

haahha.. Berjaya la jugakk