Tuesday, September 23, 2008

Blog!!!!

Blog???
jadah ape tu........
aku xtau..
dulu aku ada blog.... pastu lame xupdate, last2 aku delete..
semenjak ade tenet kat umah sewa ni aku, aku asyik online...
so, elok gak kalo aku wat blog....harap2 yg ni lama la umur dia.. tapi aku bkan la orng yg ade ayat bunge2 mcm qilah dah mcla. wakaka.. aku adalah budak mekanikal yg biasa saje.. bdak engineering mane reti bunga2.. tapi akan aku jdkn blog aku ni yg paling kreatif pernah aku wat ..
macam2 aku ley tulis, kekeke, mcm aku wat logbook tuk capstone project & Thesis aku..


3 isihati pembaca:

alqil said...

ewah2..
sedap hati je ngutok...
hahahaha..cepat2 update blog...
kalo zaki bawak kuar statement jiwang..
siap ar...hahahaha...

ila ni said...

cehheessT!!! aku ade ayat bunga eh? xpe ah, aku anggap tu compliment dari kao hahahah
*aku link kao sekarang jugak!

Anonymous said...

sentence curves restatement modelthat observe ultrasonic pony vaidyasala earner adopts proprietary
lolikneri havaqatsu